3 spalio, 2022

Pradėkime nuo to, kas yra logotipas ir kokia jo svarba versle. Logotipas – tai grafinis jūsų įmonės atvaizdas, kuris bus spausdinamas ant jūsų produktų, naudojamas rinkodaroje ir kurį matys jūsų klientai. Svarbu turėti gerai sukurtą logotipą, kuris kuo geriau atspindėtų jūsų įmonę. Tačiau kaip išsirinkti gerą logotipo dizainerį? Apie tai pasikalbėsime šiandienos straipsnyje, tikimės, jog palengvinsime apsisprendimą.

Dalykai į kuriuos privalote atsižvelgti

Svarbiausias – tai dizainerių portfolio. Ar jie turi gerą logotipų pasirinkimą, kurį galėtų jums parodyti? Ar jums patinka jų darbo stilius? Tai svarbu, nes norite būti tikri, kad samdote žmogų, kurio darbai jums iš tikrųjų patinka.

Kitas dalykas, į kurį reikia atsižvelgti, yra jų darbo procesas. Darbai turi būti atliekami nepriekaištingai nuo pat pradžios iki pabaigos, su aiškiais terminais ir atliktais bei planuojamais darbais. Patariame įsitikinti, kad dizaineriai yra komunikabilūs ir įsiklauso į jūsų poreikius, bei kad Jus vienas kitą tinkamai supratote. Priešingu atveju logotipo kūrimas užsitęs, o galbūt reikės net ir ieškoti kitų specialistų.

Kaina neprivalo būti prioritetas. Svarbiausia atrasti savo poreikius atitinkantį dizainerį, su kuriuo rastumėte bendrą kalbą. Bet prieš samdant dizainerį, rekomenduojame pasilyginti skirtingas paslaugų kainas internete.

Nerekomenduojame šio darbo atlikti patiems.

Ypač jei neturite nieko bendro su logotipų kūrimu, firminiu stiliumi ir rinkodara. Rekomenduojame pasamdyti profesionalą, kuris atliktų šį darbą už jus. Šiuo atveju išvengsite galimų komunikacijos klaidų, o logotipas taps jūsų sėkmės simboliu.

Dizaineriui būtinai paminėkite įmonės viziją, misiją ir tikslą. Trumpai supažindinkite su veikla, pačiais produktais ar paslaugomis.

Dažniausiai pasitaikanti klaida – manyti, kad logotipo dizainas nėra svarbus. Tiesa ta, kad logotipas yra vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos žmonės pamatys, kai susipažins su jūsų įmone. Svarbu, kad nuo pat pradžių sudarytų gerą įspūdį.

O pats logotipų kūrimas nėra toks paprastas procesas, koks gali pasirodyti. Reikia ne tik turėti dizainerio „gyslelę“ , tačiau mokėti naudotis įvairiomis programomis, išmanyti rinkodarą ir žinoti, kaip sukurti įsimintiną įvaizdį, kuris išliktų žmonių atmintyje.