21 birželio, 2024

SEO auditas gali būti labai didelis arba bendrinis. Labiausiai pamėgti auditai yra šie:

  1. Konkurentų svetainės auditas
    • Konkurentų svetainės auditas apima jūsų konkurentų ir jų internetinių strategijų stebėjimą. Tai padeda išsiaiškinti, kokias galimybes jūsų prekės ženklas galbūt praleidžia. Analizuojant konkurentus, galite atrasti kitų jūsų rinkos dalyvių naudojamas veiksmingas taktikas ir integruoti jas į savo strategiją.
    • Pradėkite atliekant SWOT analizę konkurento svetainei. SWOT analizėje įvertinamos svetainės stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės. Pavyzdžiui:
      • Stiprybė gali būti ta, kad jų svetainė yra lengviau naršoma nei jūsų.
      • Silpnybė gali būti ta, kad jų svetainės puslapiai kraunasi lėčiau.
      • Galimybės gali būti elementai ar įrankiai, kurių trūksta jų svetainėje, bet kuriuos įtraukę į savo svetainę galėtumėte gauti pranašumą.
      • Grėsmė gali būti ta, kad jų svetainė reitinguojasi aukščiau paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP), dėl ko jūsų svetainė gali prarasti potencialius klientus.
    • Audito metu taip pat reikėtų atsižvelgti į įrankius ir programinę įrangą, kurią jie naudoja savo procesams optimizuoti. Tai gali padėti atrasti naujus būdus, kaip veiksmingiau valdyti jūsų svetainę ir padaryti ją prieinamesnę vartotojams.
  2. SEO nuorodų auditas
    • Šio tipo auditas apdoroja nuorodas, nukreipiančias į jūsų svetainę, siekiant rasti galimas problemas ar galimybes jūsų atgalinių nuorodų profilyje. Įvertinus jūsų nuorodas, šis auditas padės optimizuoti jūsų svetainę pagal jūsų tikslinius raktažodžius.
    • Nuorodų auditai įvertina nuorodos šaltinio URL, domeną ir inkaro tekstą, kad sužinotų, ar vertė ir teisingumas (vadinamas „nuorodos sultys“) perduodami jūsų puslapiui. Tai leis įvertinti, kiek nuoroda padeda arba kenkia jūsų svetainės matomumui paieškos sistemų rezultatų puslapiuose. Nuorodos iš gerai vertinamų svetainių yra daug vertingesnės nei nuorodos iš mažiau žinomų svetainių.
    • Atlikdami SEO nuorodų auditą, pradėkite rinkdami visus savo nuorodų duomenis. Tai galite padaryti naudodami „Google Search Console“, įvedę savo domeną ir paspaudę „Links to Your Site“ po „Search Traffic“ skiltimi.
    • Toliau galite atsisiųsti naujausias nuorodas ir sukurti nuorodų audito skaičiuoklę. Po to rankiniu būdu įvertinkite savo nuorodas, atsižvelgdami į veiksnius, tokius kaip inkaro tekstas, IP adresas ir puslapio turinys.
    • Taip pat galite naudoti įrankius, pavyzdžiui, „Ahref’s backlink checker“, kad palengvintumėte nuorodų vertės analizavimą.